Content marketing SEO/ SEA

Aanmelden

Vergroot de online vindbaarheid van je bedrijf

Contentmarketing is een zeer meetbare manier om je businessdoelstellingen te behalen. De kern is het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek op het juiste moment, om zodoende je doelgroep te bereiken en aan je te binden. De keuzes die je maakt over hoe je dat doet, vormen je contentstrategie.

Scoren met contentmarketing vraagt om een nieuwe manier van denken en nieuwe vaardigheden. Een startpunt om meer over die nieuwe vaardigheden te leren is het volgen van deze workshop!

De workshop geeft onder andere antwoord op de volgende vraagstukken:

  • Hoe onderscheiden je jezelf online van de concurrent?
  • Waar vind ik mijn klanten?
  • Wat voegt de inzet van social/ online media toe aan mijn bedrijfsstrategie?
  • Wat is SEO en SEA en hoe werkt het?
  • Hoe geef ik praktisch uitvoering aan de contentstrategie?

Met praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks is de insteek van de workshop zeer hands-on. Na afloop van de workshop beschik je over basiskennis zodat je direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in de eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.

 

Doelgroep

Directeuren en eindverantwoordelijken voor marketing & sales en geïnteresseerden.

 

Aanmelden en kosten

Aanmelden kan via de aanmeldbutton bovenaan deze pagina.
De kosten bedragen €160,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €320,- exclusief btw per persoon.

 

Programma

12.00 uur           Ontvangst met lunch

12.30 uur           Strategie

13.45 uur           Pauze

14.00 uur           Kanaalkeuze

15.15 uur           Interactie tussen branches

15.45 uur           Implementatie

16.45 uur           Vragen, afsluitende borrel

 

Onderwerpen

De workshop bestaat uit de volgende onderwerpen:

 Strategie

  • Wie denk je dat je bent?
  • Contentmarketing in B2B
  • Het ideale klantprofiel
  • Claim de expertrol!

Kanaalkeuze

  • Waar zijn je klanten?
  • Social selling, hoe doe je dat?
  • LinkedIn, Twitter, Facebook
  • Verbeter je online zichtbaarheid
  • Zoekoptimalisatie (SEO)
  • Zoekmachine-adverteren (SEA)

Implementatie

  • Doelstellingen en meetbaarheid
  • Kosten
  • Het creëren van goede content
  • Wie gaat dit doen?

 

Datum plaats en locatie

maandag 24 september 2018 bij FHI in Leusden

  

Spreker

Dimphy van Heusden DNA-LTB Making sence of brands

T: (035) 2011901 | W: www.dna-ltb.com | E: info@dna-ltb.com

 

Verkopen is een gevolg van verbinden, vinden wij als DNA LTB. Hoe je dat doet? Door vooral jezelf te zijn. En alleen datgene te doen wat bij je past. Ongeacht het kanaal. Wees relevant, aardig en oprecht. En wees in de buurt als de klant je echt nodig heeft. DNA LTB zorgt voor een consequente doorvertaling van merk en merkwaarden naar actiegerichte middelen, kanalen en content, om op die manier klanten aan je te verbinden. Living the Brand. Being the Brand.