*UITGESTELD* Timemanagement voor medewerkers


LET OP DEZE WORKSHOP WORDT VERSCHOVEN NAAR Q1 2020!

Timemanagement voor medewerkers

Hoe haal je meer uit je tijd?

Druk, druk, druk. Je agenda stroomt over met afspraken en je hebt nog een stapel werk liggen dat vandaag af moet. In de tussentijd word je mailbox voller en vragen collega’s hulp en aandacht. Waar haal je de tijd vandaan om alle activiteiten op een fatsoenlijke manier af te ronden? In de workshop ‘Timemanagement’ leer je (samen)werken en deadlines halen zonder continu over te moeten werken. Je leert doelen en prioriteiten te stellen en een gezonde werk-privébalans te creëren.

In de workshop wordt vooral aandacht gegeven aan het (verder) verbeteren van de ‘time management’ vaardigheden, door het professionaliseren van eigen houding en gedrag. Dit gebeurt door het aanreiken van en oefenen met praktische, direct toepasbare tools.

Na de workshop:

  • Ben je beter in staat je tijd effectief en efficiënt te managen.
  • Heb je inzicht in jouw persoonlijke ‘tijdverspillers’ en hoe je hier mee om kan gaan.
  • Weet je hoe je op een effectieve en motiverende wijze activiteiten kunt delegeren.
  • Kun je op een duidelijke en menselijke manier ‘nee’ zeggen tegen verzoeken of vragen waar je op dat moment geen tijd voor hebt.
  • Weet je hoe je betere prioriteiten kunt stellen en beslissingen kunt nemen.

De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.

Doelgroep
Iedereen die (nog) effectiever tijd wil managen.
Wij organiseren de workshop twee keer; één keer voor managers/leidinggevenden en één keer voor medewerkers.

Aanmelden en kosten
Aanmelden kan via www.fhi.nl
De kosten bedragen €160,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €320,- exclusief btw per persoon.

Programma
12.00 uur Ontvangst met lunch
12.30 uur Tijdverspillers en valkuilen
13.45 uur Pauze
14.00 uur Prioriteiten stellen en besluiten nemen
15.15 uur Pauze
15.45 uur Delegeren op een motiverende wijze en ‘nee’ zeggen op een duidelijke manier
16.45 uur Afsluitende borrel

Onderwerpen
De workshop bestaat uit de volgende onderwerpen:

  1. Timemanagement: inzicht in je huidige werkwijze, valkuilen en tijdverspillers
  2. Effectief je eigen tijd managen: zo doe je dat!
  3. Prioriteiten stellen en besluiten nemen
  4. Delegeren op een effectieve en motiverende wijze
  5. ‘Nee’ zeggen op een duidelijke en menselijke manier

Elk workshoponderdeel wordt afgesloten met praktische tips en handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt. De setting is er op ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is er ook ruimte voor de persoonlijke case.

Datum plaats en locatie
28 november 2019 voor medewerkers
17 december 2019 voor managers / leidinggevenden

Beide workshops worden gehouden bij FHI in Leusden.

Spreker
Fré Boels, ISA Training & Coaching te Leusden
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

In de workshop staat ‘ervarend leren’ centraal en ontmoet je de ISA trainer die als geen ander in staat is om mensen blijvend in beweging te krijgen. De trainers van ISA hebben zelf sales-, service- en managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt.