VOL!! Workshop Personal Branding & Social Selling


Personal Branding & Social Selling

Het maximaal aantal deelnemers is behaald. Het is daarom niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze workshop.

Hoe je jezelf als medewerker van jouw organisatie als merk positioneert en via social media loyaliteit opbouwt en zo meer business creëert.


Workshop wordt verdeeld over 3 dagen:
Donderdag 4 februari, 2021, 10.30 – 12.00 uur
Donderdag 11 februari, 2021, 10.30 – 12.00 uur
Donderdag 18 februari 2021, 11.00 – 12.00 uur


Je wilt dat (potentiële) klanten meteen aan jou denken. Door waardevolle berichten en een gedegen strategie bereik je de juiste mensen via social media, zodat je in gesprek komt met als doel: meer sales. Social selling: iedere ondernemer droomt ervan en de ene ondernemer lukt dat beter dan de andere. Hoe zou het zijn als je jouw uren die je spendeert op LinkedIn omzet in klanten? Ofwel: ben je bereid te investeren in een online merk opbouwen en daardoor meer naamsbekendheid te verkrijgen?

Het draait bij personal branding om jezelf online (durven) laten zien, zoals je bent. Je versterkt je sociale contacten door het vertellen van krachtige verhalen via de juiste social media. Door jouw unieke kennis met potentiële klanten te delen, win je hun vertrouwen, en bouw je een relatie op met klanten, zodat de drempel lager wordt om bij jou te kopen. En dat is social selling. In deze workshop helpt Annemieke van Waterschoot je om online goed zichtbaar te zijn. Wordt een ‘persoonlijk merk’ op de manier die bij je past en zet dat in voor social selling.

Aan de hand van antwoorden op de volgende vragen ontdek je hoe je meer verbinding maakt met jouw connecties, waardoor je de juiste mensen aantrekt die alleen bij jou klant willen zijn :

  • Wat is Social Selling en Personal Branding?
  • Hoe ontdek ik mijn Personal Brand?
  • Hoe kan ik mijn Personal Brand vormgeven?
  • Hoe zet ik Personal Branding in voor mijn organisatie?
  • Wat is de link tussen Personal Branding en Social Selling?
  • Hoe goed ken je je klant?
  • Op welke kanalen kan ik Social Selling en Personal Branding toepassen?
  • Welke strategie hanteer ik voor Social Selling?
  • Hoe ziet Social Selling in de praktijk eruit?

Na het volgen van de workshop heb je jouw waarde van je persoonlijke merk helder en ga je de stappen van jouw social selling strategie implementeren om met (potentiële) klanten in gesprek te komen.

Programma:
Personal Branding: Donderdag 4 februari 2021, 10.30 – 12.00 uur
Social Selling: Donderdag 11 februari 2021, 10.30 – 12.00 uur
Q&A: Donderdag 18 februari 2021, 11.00 – 12.00 uur

Doel:
Praktische handvatten en tips & tricks over hoe je Social Selling en Personal Branding doelgericht voor je organisatie gaat inzetten. De aandacht trekken van mensen die je graag in je klantenbestand wilt, door sprekende content die leidt tot vertrouwen en gesprekken.

Doelgroep:
Eindverantwoordelijken voor communicatie, marketing en sales, marketeers, accountmanagers, social media beheerders en iedereen die in gesprek wil komen met meer (potentiële) klanten via social media . De workshop sluit goed aan op de FHI workshops LinkedIn en Content Marketing.

Aanmelden en kosten:
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €99,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.

N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.

Spreker:
Annemieke van Waterschoot
Spiegelei Communicatie
T: 06-466 145 45
W: https://www.spiegelei-communicatie.nl/
E: annemieke@spiegelei-communicatie.nl

Annemieke helpt ondernemers en organisaties om goed online zichtbaar te zijn door te communiceren vanuit hun kern, hun identiteit. Zodat ze klanten en fans aantrekken die uitstekend bij ze passen en waar ze blij van worden.

Zelfs in grote organisaties is het belangrijk om persoonlijke berichten op te nemen online. Jezelf laten zien zoals je bent, zodat er een klik ontstaat. Want mensen praten met mensen, juist ook online. Ze wordt blij van ondernemers die met een ambitieuze drive hun boodschap willen verkondigen. Niet alleen denken, vooral ook durven doen. Dus na een goed plan op papier help ik jou en/of jouw team met de uitvoering. #actieindetaxi