FHI Digitale Service

FHI Digitale Service is een dienst die is opgezet om leden te ondersteunen in het online profileren. Dit online platform bestaat uit fhi.nl en de onderliggende veertig branche- en eventsites.

Hoe FHI Digitale Service u ondersteunt

Duizenden bezoekers weten FHI.nl wekelijks te vinden. Daarmee heeft fhi.nl een uitstekende uitgangspositie in zoekmachines. Leden die gebruikmaken van een bedrijfsprofiel of mini-site kunnen direct profiteren van een betere vindbaarheid in zoekmachines. FHI versterkt de websites van de leden door middel van linkbuilding. Linkbuilding is het actief doorlinken van andere websites naar de eigen website. Het doel van linkbuilding is om de populariteit van de eigen website te verhogen, waardoor uw site betere posities krijgt in zoekresultaten. De links van andere websites naar de eigen site worden backlinks genoemd. Een linkbuildingstrategie helpt u om meer backlinks te verkrijgen en de eigen website populairder te maken.

Mogelijkheden om meer links te verkrijgen:

  • Uw website inschrijven bij directories (zoals de ledenlijst van FHI)
  • Nieuwsberichten/artikelen schrijven op andere websites (FHI en eventsites van FHI)

De allerbeste linkbuildingstrategie is niet gericht op het binnenhalen van backlinks maar het aanbieden van goede content. Hiervoor is het belangrijk dat alle leden actief deelnemen aan FHI Digitale Service en regelmatig content plaatsen. Wanneer u deelneemt aan events of beurzen van FHI, kan dat op desbetreffende event- of beurssites. Wanneer u niet deelneemt, is het mogelijk nieuws te plaatsen op de hoofdsite van FHI en de website van de branche waarbij u bent aangesloten. Hiervoor heeft u wel een mini-site nodig. Meer informatie over de pakketten van FHI Digitale Service leest u onderaan deze pagina. Onze redacteur en verschillende medewerkers zijn veel bezig met het plaatsen van relevante content omtrent de (branche)activiteiten, events en beurzen. Zo houden we onze site sterk zodat alle leden een sterke site hebben om aan op te trekken.

Plaats nieuws en houd uw profiel actueel door in te loggen op FHI Digitale Service.

 

Gradaties van bedrijfsprofielen op FHI Digitale Service

De dienstverlening van Digitale Service is in de vorm van een bedrijfsvermelding standaard beschikbaar voor alle FHI-leden. Dit zijn alleen de NAW-gegevens. Met een Basisprofiel en Mini-site (ook beschikbaar voor niet-leden), worden de mogelijkheden voor het online profileren vergroot.

Basisprofiel

  • Korte bedrijfsomschrijving van maximaal 600 tekens
  • Productgroepen/ diensten aanduiden
  • Google Maps
  • Geïndexeerd via zoekmachines (alleen voor leden van FHI)

Kosten per kalenderjaar: leden €179/ niet-leden €414.

U kunt het basisprofiel aanvullen met een logo. Kosten per jaar: leden €125 / niet-leden €200.

Mini-site

  • Uitgebreide bedrijfsomschrijving van maximaal 2500 tekens
  • Plaatsing van bedrijfslogo
  • Nieuws plaatsen op branchesite(s) inclusief koppeling met social media
  • Links, afbeeldingen en embedded video mogelijk
  • Productgroepen/ diensten aanduiden
  • Google Maps
  • Geïndexeerd via zoekmachines (alleen voor leden van FHI)

Kosten per kalenderjaar: leden €895 / niet-leden €1495.

Vacatures

Het is mogelijk om op fhi.nl vacatures te plaatsen. Voordelen van het plaatsen van Vacatures via FHI Digitale Service:

  • Zichtbaar op de branchesites
  • 1500 tekens per vacature
  • Gekoppeld aan bedrijfsinformatie
  • Geïndexeerd via zoekmachines
  • Plaatsen van afbeeldingen en embedded video mogelijk
  • Zes weken online

Kosten per vacature: €100, alleen beschikbaar voor leden van FHI.

FHI Marktonderzoeken

De FHI Marktonderzoeken zijn ondergebracht in FHI Digitale Service. FHI voert ten behoeve van haar leden diverse marktonderzoeken uit. Leden hebben er baat bij te weten hoe de markt, waarin zij actief zijn, zich ontwikkelt en welke nieuwe trends er ontstaan. Leden kunnen deze gegevens gebruiken voor hun bedrijfsvoering.