Enkele quotes van onze leden over fhi.nl

Dana Wolters, Executive Secretary & Marketing Manager
VDL TBP Electronics B.V.

“We zijn net begonnen met het invullen van ons ledenprofiel. Het systeem is gebruiksvriendelijk. Er zijn veel verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van het oude systeem. We zijn tevreden over dit vernieuwde profiel.”

Janette Spaninks, Marketing Communications Manager
DA VINCI LABORATORY SOLUTIONS B.V.

“Bij het plaatsen van een nieuwsbericht op je FHI ledenprofiel pagina kan je dit direct ook publiceren op de verschillende evenementensites van het FHI. Dit gaat in één moeite door. Daarnaast scoort het bericht hoog in de Google ranking op de opgegeven zoektermen, dus er is vanuit het FHI zeker goed nagedacht over de optimalisatie voor de zoekmachines.”

Bart Hiddink, CEO
IDEETRON B.V.

“Marketing is erg belangrijk voor ons, omdat je daarmee de aandacht trekt. Vanaf het begin hebben we het FHI-ledenprofiel gevuld met nieuws. Het invullen van het ledenprofiel is heel eenvoudig. Ik ben WordPress gewend, maar dit systeem is nog gebruiksvriendelijker. Doordat je content via de kanalen van een branchevereniging verspreidt, kom je naar mijn idee betrouwbaar over.”

Ed Djie, Managing Director
NIJKERK ELECTRONICS B.V.

“Het vernieuwde ledenprofiel is erg gebruiksvriendelijk. Nieuws en persberichten plaatsen werkt prettig en snel. Het doel is om de online vindbaarheid te vergroten en hoe meer branchegenoten hun profiel invullen hoe sterker we staan als collectief.”

Eveline Langemeijer, Marketing & PR Coördinator
SAMSON REGELTECHNIEK B.V.

“Daar wij het belang inzien van een collectief online platform, hebben wij vanaf het begin al een uitgebreid ledenprofiel op de website van het FHI. Op een simpele manier kan ik ons profiel aanpassen en een bericht plaatsen. Doen wij mee aan een FHI-event, dan staat deze gelijk op onze pagina vermeld. En niet onbelangrijk: met onze pagina scoren wij hoog in de organische zoekmachines. Dit creëert meer traffic op onze website en onze socialmediakanalen. Kortom: een goede en eenvoudige manier om online nóg beter vindbaar te zijn.”

Bas Visser, Algemeen Directeur
WIRELESS VALUE B.V.

“Toen ik hoorde over de verbeteringen die zijn doorgevoerd aan het ledenprofiel, besloot ik direct de koe bij de horens te vatten. Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb het profiel ingevuld. Nieuwsberichten en een logo heb je zo geplaatst. Doordat het FHI hoog scoort in de rankings van Google kan ik daar als lid van meeprofiteren door mijn website te linken. Zo heb je een extra portaal waarmee je klanten online kunt trekken. Het invullen van het profiel is geen hogere wiskunde. Ik ben tevreden.”

Aniek van Velzen, Regional Marketing Manager
SCHURTER ELECTRONICS B.V.

“Het ledenprofiel bevalt ons prima. We plaatsen er onder andere vacatures en nieuwsberichten op. Het is een handig en gebruiksvriendelijk systeem. What you see is what you get. Waarom zou je het niet invullen? Niet geschoten is altijd mis.”

“Het ledenprofiel gebruiken wij regelmatig met veel plezier. We plaatsen er foto’s en nieuwsberichten op, vaak voorzien van een link naar onze eigen website, en dat gaat heel gemakkelijk. Het systeem werkt naar behoren en is simpel te bedienen. Wij zijn erg tevreden over zowel het gebruik als resultaat.”

Magda van der Kleij, Marketing & Sales Coördinator
TUCANA TELECOM B.V.