Leren van de rampondernemer


“Nee, ik ben geen BN-er, maar ik heb wel een verhaal te vertellen”. Frank Krake, gastspreker in de vierde FHI-management sessie maakte zijn woorden waar. Vrijwel ademloos hingen de honderd FHI-managers ruim een uur lang aan zijn lippen en de bijbehorende beelden. Dat je dat allemaal kan overkomen en je dan nog zo boven water weet te komen!

In de wieg gelegd voor marketing en verkoop heeft Krake zijn eigen verteltalent ontdekt aan de hand van het ongelofelijke verhaal van zijn eigen geschiedenis. Vuurwerkramp, 9/11, SARS, ramp op ramp kon alleen maar leiden tot de ondergang van zijn bedrijf. ‘Vrolijk’ opnieuw gestart, met succes, het roer weer om, boeken schrijven, zelf uitgeven en met succes verkopen.

Krake bewijst met zijn professionele optreden hoe belangrijk geloofwaardigheid is en hoe die geloofwaardigheid zit in het beheersen van de details van jouw presentatie. “Heb je de TED-ex training gedaan?” “Nee, wat is dat? Ik heb gewoon logisch nagedacht.” In Menthol, de zwarte tandpasta verkoper in Nederland in een tijd dat niemand hier nog zijn tanden poetste en de mensen zwarte mensen probeerden schoon te poetsen, in die man heeft Frank een rolmodel gevonden. Hij schreef zijn tweede boek over Menthol.

André Kuipers, Peter van Uhm, Hans van Breukelen, drie grote namen gingen Frank Krake voor in de reeks van FHI managementsessies. De hoge standaard van de serie sprekers is meer dan bevestigd.

“Geloof jij in boeken Frank?” “Weet je niet dat de verkoop van e-books dalende is en dat de verkoop van echte boeken stijgt?”…

 

 

 

 

 

 

 

 

Een impressie van de eerder door FHI georganiseerde managementsessies/ledennetwerkbijeenkomsten vindt u hieronder: