LinkedIn


Hoe een persoonlijk profiel en een bedrijfspagina op LinkedIn jouw business versterken

LinkedIn is, naast een digitaal visitekaartje, voor de meeste mensen inmiddels het belangrijkste netwerkplatform. Personal branding en social selling via LinkedIn wordt daarom steeds belangrijker.
Maar hoe zorg je ervoor dat je een goede indruk maakt op LinkedIn? Hoe onderscheid je je ten opzichte van anderen? Hoe genereer je via dit kanaal waardevolle leads?

Daarnaast is het ook voor bedrijven steeds belangrijker om een goede zakelijke pagina op LinkedIn te hebben. Daarmee houd je je doelgroep op de hoogte via updates, laat je zien wat je als bedrijf te bieden hebt en bouw je een band op met je (toekomstige) werknemers. Een belangrijk kanaal dus om personeel te werven, sales te verhogen en online marketing te verbeteren.

Daarom bieden we nu de Workshop LinkedIn aan, zodat je alles leert over de persoonlijke én zakelijke inzet van dit kanaal.

 

Doel: het opzetten en (beter) leren inzetten van je persoonlijke pagina en de bedrijfspagina op LinkedIn.

Doelgroep: HR medewerkers, communicatie- en marketing professionals, zelfstandig ondernemers, mkb’ers.

Aanmelden en kosten: Aanmelden kan via www.fhi.nl De kosten bedragen €160,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €320,- exclusief btw per persoon.

 

Na het volgen van deze workshop:

  • Weet je welke onderdelen het belangrijkste zijn van je persoonlijke profiel
  • Weet je hoe je jezelf zichtbaar maakt op LinkedIn via updates, artikelen, interactie
  • Weet je wat de voordelen en mogelijkheden zijn van een LinkedIn bedrijfspagina
  • Heb je je bedrijfspagina doorgelopen en volledig ingevuld/ bijgewerkt
  • Weet je hoe je meer volgers met goede updates aantrekt – hoe je moet bouwen aan zichtbaarheid door goede content creatie
  • Weet je welke vormen van adverteren er zijn en welke mogelijkheden deze bieden;
  • Weet je hoe je succes op LinkedIn meetbaar maakt

 

Programma

12:00 inloop en lunch

12:30 deel 1 Persoonlijke LinkedIn

  • Het optimaliseren van het LinkedIn profiel (foto, tekst etc.)
  • Het plaatsen en delen van updates
  • Het maken van een blog / artikel
  • Het gebruiken van sales navigator of andere tools

14:00 pauze

14:15 deel 2 Bedrijfsprofiel

  • Het opstellen van de bedrijfspagina
  • Het delen van content
  • Het sponsoren van content
  • Het plaatsen van vacatures

15:15 pauze

15:45 deel 3 Leads genereren via LinkedIn

  • Het krijgen van volgers
  • Het (inzetten van) het profiel van medewerkers
  • Sales Navigator
  • Do’s & dont’s

16:45 afsluitende borrel

 

Spreker: Dimphy van Heusden DNA-LTB Making sence of brands

T: (035) 2011901 | W: www.dna-ltb.com | E: info@dna-ltb.com

Verkopen is een gevolg van verbinden, vinden wij als DNA LTB. Hoe je dat doet? Door vooral jezelf te zijn. En alleen datgene te doen wat bij je past. Ongeacht het kanaal. Wees relevant, aardig en oprecht. En wees in de buurt als de klant je echt nodig heeft. DNA LTB zorgt voor een consequente doorvertaling van merk en merkwaarden naar actiegerichte middelen, kanalen en content, om op die manier klanten aan je te verbinden. Living the Brand. Being the Brand.