Hoe denken FHI-leden eigenlijk over het vernieuwde ledenprofiel?

Hoe denken FHI-leden eigenlijk over het vernieuwde ledenprofiel? Door: FHI federatie van technologiebranches

Sinds begin dit jaar is het ledenprofiel van FHI sterk verbeterd en daar zijn we trots op. Zo zorgt een ingevuld profiel voor een betere online vindbaarheid. Maar wat vinden de gebruikers nu eigenlijk zelf van deze update?

Door Frank van de Ven

We vroegen leden van hoe zij over de aanpassingen dachten. Ook waren we benieuwd hoe de gebruikers dachten over zaken als gebruiksvriendelijkheid, bedieningsgemak en de behaalde resultaten. Een aantal FHI-leden deelt hun bevindingen over het verbeterde ledenprofiel dat gratis te gebruiken is.

“We zijn net begonnen met het invullen van ons ledenprofiel. Het systeem is gebruiksvriendelijk. Er zijn veel verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van het oude systeem. We zijn tevreden over dit vernieuwde profiel.”
Magda van der Kleij, Marketing & Sales Coördinator
TUCANA TELECOM B.V.

 

“Bij het plaatsen van een nieuwsbericht op je FHI ledenprofiel pagina kan je dit direct ook publiceren op de verschillende evenementensites van het FHI. Dit gaat in één moeite door. Daarnaast scoort het bericht hoog in de Google ranking op de opgegeven zoektermen, dus er is vanuit het FHI zeker goed nagedacht over de optimalisatie voor de zoekmachines.”
Janette Spaninks, Marketing Communications Manager
DA VINCI LABORATORY SOLUTIONS B.V.

 

“Het vernieuwde ledenprofiel is erg gebruiksvriendelijk. Nieuws en persberichten plaatsen werkt prettig en snel. Het doel is om de online vindbaarheid te vergroten en hoe meer branchegenoten hun profiel invullen hoe sterker we staan als collectief.”
Ed Djie, Managing Director
NIJKERK ELECTRONICS B.V.


“Toen ik hoorde over de verbeteringen die zijn doorgevoerd aan het ledenprofiel, besloot ik direct de koe bij de horens te vatten. Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb het profiel ingevuld. Nieuwsberichten en een logo heb je zo geplaatst. Doordat het FHI hoog scoort in de rankings van Google kan ik daar als lid van meeprofiteren door mijn website te linken. Zo heb je een extra portaal waarmee je klanten online kunt trekken. Het invullen van het profiel is geen hogere wiskunde. Ik ben tevreden.”
Bas Visser, Algemeen Directeur
WIRELESS VALUE B.V.

 

Mocht u moeite hebben met het maken van content dan kunt u daarvoor de hulp inschakelen van de contentservice. Deze dienstverlening vanuit het FHI bestaat sinds begin dit jaar. De ervaren redacteur Frank van de Ven helpt leden voor een gereduceerd tarief bij het maken van content. U vindt meer informatie over de contentservice op deze pagina