Haal meer uit klantencontact (VOLGEBOEKT!)


VOLGEBOEKT!

Bent u geïnteresseerd in deelname aan een herhaling van deze workshop? Dan kunt u dit per e-mail doorgeven aan Loes Smit.

 


 

Effectief en klantgericht gesprekken voeren met de klant

Service en after-sales worden voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Een goed klantencontact, nadat een aankoop heeft plaatsgevonden, is van directe invloed op de klanttevredenheid, klantloyaliteit, omzet en winstgevendheid. Daarbij is jouw rol als engineer, monteur, customer servicemedewerker of technisch specialist cruciaal. Jouw kennis, vaardigheden, communicatie, houding en gedrag bepalen voor een groot gedeelte hoe het bedrijf ervaren wordt door de klant.

In het klantcontact wil je daarom zorgen voor een goed gesprek en een contact dat door de klant als zeer prettig ervaren wordt, maar hoe doet je dat effectief, zodat je in elk gesprek de leiding hebt en de klant het gesprek als persoonlijk, warm en professioneel ervaart?

In een interactieve en praktische workshop gaat je aan de slag met de volgende onderwerpen:

  • Wat is klantgericht communiceren
  • Bewust positief beïnvloeden
  • Gespreksvaardigheden

Vul bij het aanmelden jouw vragen en verwachtingen in zodat de spreker zo ver mogelijk kan inspelen op de behoeften van de deelnemers.

 

Aanmelden en kosten

Aanmelden kan via de button hiernaast. De kosten voor de workshop bedragen € 160, – exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed; voor niet-leden € 320, – exclusief btw per persoon.

Programma

12.00 uur Ontvangst met lunch

12.30 uur klantgericht communiceren

13.45 uur Pauze

14.00 uur Bewust positief beïnvloeden

15.15 uur Pauze

15.45 uur Gespreksvaardigheden

16.45 uur Afsluitende borrel

 

Locatie

De workshop vindt plaats bij FHI, federatie van technologiebranches, Leusderend 12 in Leusden.

Spreker

Fré Boels van ISA Training & Coaching

T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

De workshop wordt geleid door Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.

Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.