Activiteitenvelden

Collectieve marketing

De missie van FHI – ‘business creatie voor leden’ – is ontstaan sinds de oprichting van de vereniging in 1956, toen nog onder de naam Federatie Het Instrument. Deze missie komt sterk tot uiting in de collectieve marketingactiviteiten. De gezamenlijke aanpak kenmerkt de marketingactiviteiten, zoals beurzen, evenementen en netwerkbijeenkomsten, die voor en door de leden worden georganiseerd. Deze activiteiten bevatten een sterk thematisch én technologische karakter.

Events

De FHI-branches realiseren een groeiend aantal thematische en technische events, waarin groepen leden hun technologie presenteren aan geselecteerde marktpartijen. De events zijn veelal eendaagse evenementen waarbij kennisdeling door lezingen én contact met leveranciers via stands belangrijke onderdelen zijn. De focus ligt sterk op neutrale kennisoverdracht tijdens bijeenkomsten met klanten en andere stakeholders.

Hieronder treft u een opsomming van de events aan:

Jaarlijks Januari Productie Proces Automatisering
Jaarlijks Maart Industrial Ethernet
Jaarlijks Oktober Supply Chain Tech – Auto ID
Jaarlijks Juni Instrumentatie & Analyse
Jaarlijks December Machinebouw