• Home
  • Nieuws
  • Programma 2021
  • Exposanten
    • Deelnemen als exposant 2022
    • Inschrijfformulier IT Infra event 2022, exposanten
    • Mediapartners
  • Locatie 1931
  • Vereniging
    • Event
      • Digitaal programma 2020
      • IT Infra programma 2019
      • IT Room Infra 2018
        • Programma 2018
        • Folder 2018
      • IT Room Infra 2017
        • Deelnemen als exposant 2021
        • Programma 2017
        • Folder 2017
      • IT Room Infra 2016
        • Programma 2016
        • Folder 2016
      • IT Room Infra 2015
        • Programma 2015
        • Folder
        • Pitches
        • Programma webinar 20 mei 2021
        • Plattegrond
      • IT Room Infra 2014
        • Programma en presentaties 2014
        • Plattegrond
        • Folder
        • Preview IT Room Infra 2014
        • Exposanten 2014
      • IT Room Infra 2013
        • Toegangsbewijs IT Infra event
        • Programma en presentaties 2013
        • Exposanten 2013
        • Pitches
      • Locatie digitaal
      • IT Room Infra 2012
        • Programma en presentaties 2012
    • Leden
    • Lid worden
    • Contact
      • Inschrijfformulier exposanten IT Infra event 2021
      • Plattegrond 2021
  • Account
    • Login
  • Login
  • Zoeken

IT Infra

16 november 2021 | Congrescentrum 1931

Een efficiënter datacenter met een nieuwe SLA

1 oktober, 2019 door FHI, Industriële Elektronica

Service Level Agreements, daar heeft ieder datacenter mee te maken. Hierin wordt de kwaliteit van de geleverde diensten beschreven. Dankzij een SLA is een afnemer op de hoogte van de invulling en kosten van de diensten die hij inkoopt en kan de leverancier erop worden afgerekend als hij niet de afgesproken kwaliteit levert. Met een SLA is eenvoudig te controleren of er wordt voldaan aan de gestelde kwaliteitseisen van diensten. Op basis van een SLA kan ook een kostenplaatje worden gemaakt zodat van tevoren vaststaat hoeveel geld de dienstverlening gaat kosten. De hoogte van de kosten is afhankelijk van de soort diensten en de invulling ervan. Ook is een SLA geschikt om het kostenplaatje van bestaande diensten in kaart te brengen en eventueel kostenbesparingen door te voeren.

De nadruk van een SLA klimatisering van een datacenter ligt op beschikbaarheid en setpointwaardes waarop het datacenter draait. Maar als je uitgaat van de huidige normeringen, kan er een geheel andere SLA ontstaan. Een goede SLA is namelijk gebaseerd op een bandbreedte en niet op een setpointwaarde. Marius de Klerk van Air@Work zal samen met Niek van der Pas van Minkels een workshop geven waarin ze verduidelijken hoe de nieuwe SLA kan worden vormgegeven, welke waardes en normen van toepassing zijn en hoe hiermee de beschikbaarheid kan worden gegarandeerd. Wilt u meer weten over hoe u datacenter efficiënter draait?

Meldt u hier aan voor een gratis bezoek.

Categorie: Nieuws

Gerelateerd:

  • Inschrijving IT Room Infra event...
  • Perimeterbeveiliging geen sluitpost voor een goed beveiligingssysteem
    Perimeterbeveiliging geen...
  • 10 juni IT Room Infra branche BBQ,...
  • Datacenters en autonoom autorijden...

FHI, Industriële Elektronica

Email: marc@fhi.nl

Website: http://www.eabeurs.nl

Laatste nieuws

  • Opleiden essentieel voor groei datacenters
  • ENGIE Services kiest als 10 jaar voor Schleifenbauer
  • Datacenters kunnen aanzienlijk energie besparen, waarbij de beschikbaarheid geoptimaliseerd wordt.
  • Vijfhart: Factoren ‘mens’ en ‘kennis’ essentieel bij datacenters
  • Een efficiënter datacenter met een nieuwe SLA

Privacy statement
Disclaimer
Cookies

Copyright © 2022 · Onderdeel van FHI ·