Workshop Basis van succesvol verkopen


Aanmelden

 

 

Basis van succesvol verkopen

Hoe haal je meer uit je sales inspanningen?

 

Verkopen gaat niet over het toepassen van trucjes. De commerciële medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. De sleutel voor commercieel succes: waarde toevoegen in elke stap van het sales proces!

In deze workshop ga jij zelf ervaren wat voor invloed jij hebt op het sales proces.

Je leert hoe je effectief de markt kan bewerken en hoe je een succesvolle vertaalslag kan maken van de behoefte van je prospect of klant naar de voordelen van jouw product of dienst. Je leert hoe je bezwaren kunt overwinnen en hoe je je commerciële slagkracht kunt vergroten door het verkrijgen van relevante informatie, met als gevolg dat je succesvoller zult zijn in je sales resultaten.

De workshop kent een goede mix van theorie en praktijk, zodat je direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in jouw eigen dagelijkse praktijk aan de slag kunt gaan. De workshop is interactief. De groepsgrootte is maximaal 24 deelnemers.

 

Doelgroep

Verkopers, die hun commerciële en communicatieve vaardigheden willen verbeteren om meer uit hun verkoopinspanningen te halen.

 

Aanmelden en kosten

Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €149,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €299,- exclusief btw per persoon.

Programma

12.30 uur            Ontvangst met lunch

13.00 uur            Sales ontwikkelingen en randvoorwaarden voor effectieve sales

14.15 uur             Pauze

14.30 uur            Marktbewerking en pro activiteit

15.45 uur             Pauze

16.00 uur            Prospects en klanten beïnvloeden

17.00 uur            Afsluitende borrel

 

Onderwerpen

De workshop bestaat uit de volgende onderwerpen:

  1. Wat is sales?
  2. De toekomst van sales
  3. Bewust positief beïnvloeden
  4. Proactieve marktbewerking
  5. Het CODA model
  6. Voorbereiding als voorwaarde voor succes
  7. De sales pitch
  8. Inspelen op klantverwachtingen
  9. Succesvolle klantgesprekken
  10. Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen

 

Elk workshoponderdeel wordt afgesloten met praktische tips en handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt. De setting is er op ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is er ook ruimte voor de persoonlijke case.

 

Spreker Frank Meijers

Eelco Themans, ISA Training & Coaching te Leusden

T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

 

Als bedrijfskundige is Eelco gefascineerd door de ontwikkeling van organisaties. Geboeid om te zien hoe sommige organisaties jaar na jaar excellent opereren in hun markt, terwijl andere organisaties blijvend worstelen om te kunnen voortbestaan. Onderzoek wijst uit dat succesvolle organisaties investeren effectief in de ontwikkeling van hun mensen zodat ze succesvol kunnen innoveren, produceren en verkopen. Eelco is sinds 1999 actief in de trainingenmarkt en heeft van dichtbij mogen ervaren wat werkt en wat niet werkt als het gaat om de ontwikkeling van organisaties.