(VOL) Workshop Klantgerichte communicatie voor de technische professional


Klantgerichte communicatie voor de technische professional (VOL)

Het maximaal aantal deelnemers is behaald. Het is daarom niet meer mogelijk om in te schrijven voor deze workshop.
Binnenkort volgt een nieuwe datum.

Tips & tricks voor effectief en klantgericht gesprekken voeren met je klant


Donderdag 20 mei 2021

van 12.30 tot 16.15 uur, online via MS Teams


Service en after-sales zijn voor veel bedrijven in de technologie steeds belangrijker voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.
Een goed klantencontact, nadat een aankoop heeft plaatsgevonden, is van directe invloed op de klanttevredenheid, klantloyaliteit, omzet en winstgevendheid.

Jouw rol als engineer, monteur, customer servicemedewerker of technisch specialist is daarbij cruciaal.
Jouw kennis, vaardigheden, communicatie, houding en gedrag bepalen voor een groot gedeelte hoe de klant het bedrijf ervaart.

In het klantcontact wil je daarom zorgen voor een goed gesprek, en dat de klant het contact als zeer prettig ervaart. Maar hoe doe je dat effectief, zodat je in elk gesprek de leiding hebt? En hoe zorg je ervoor dat de klant het gesprek als persoonlijk, warm en professioneel ervaart?

In deze interactieve en praktische workshop ga je aan de slag met onderstaande onderwerpen en ontdek je misschien wel hoe jij de klantverwachting kunt overtreffen.

  • Wat is klantgericht communiceren?
  • Bewust positief beïnvloeden
  • Gespreksvaardigheden

Aanmelden en kosten
Aanmelden kan via de aanmeldknop bovenaan deze pagina. De kosten bedragen €99,- exclusief btw per persoon voor leden van FHI of MinacNed. Voor niet-leden €325,- exclusief btw per persoon.

N.B.: Annulering geeft geen recht op creditering van kosten, wel kan een vervangende deelnemer worden aangemeld.

Elk workshoponderdeel wordt afgesloten met praktische tips en handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt. De online setting is erop ingericht dat de deelnemers vragen kunnen stellen en onderlinge ervaringen kunnen uitwisselen. In de workshop is er ook ruimte voor een persoonlijke case. Vooraf kun je deze insturen en deze zal in de workshop (anoniem) behandeld worden.
Daarnaast kun je bij het aanmelden van te voren jouw verwachtingen en vraagstukken doorgeven aan de spreker.

Spreker
Fré Boels, ISA Training & Coaching te Utrecht
T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl