10.00 – 10.25

In de toekomst zal dienstverlening verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle inkomsten in de maakindustrie.
Servitization is dan ook een belangrijk onderdeel van de toekomst voor de maakindustrie. Binnen deze trend verandert service van een kostenpost in een kans de klant beter van dienst te zijn en omzet te genereren.
Servitization zorgt ervoor dat bedrijven in de maakindustrie naast hun kernactiviteiten ook andere diensten aanbieden zoals:

  • Preventieve reparatie- en revisiediensten
  • Reserve-onderdelen
  • Trainingen

Tijdens deze presentatie leer je:

  • Wat de trends zijn in de maakindustrie
  • Wat Servitization is en hoe dit de toekomst wordt voor maakbedrijven
  • Wat de voordelen van Serivitization zijn voor jou als machinebouwer
  • Hoe je hier een inkomstenbron van maakt en waarom jou klant hierbij gebaat is

Pjotr van Beek, Accountmanager – ECI Software Solutions

Terug naar het programmaoverzicht 

 

FHI, federatie van technologiebranches
en_GBEnglish (UK)