Workshop De Servicemedewerker als Ambassadeur


De Servicemedewerker als Ambassadeur
Meer groeien in jouw rol als succesvolle klantgerichte service medewerker!

Wanneer jouw organisatie naar service excellence streeft, dan weet je dat jij als medewerkers daar een grote rol in speelt. Denk hierbij aan jouw rol als servicemonteur, service engineer, technisch specialist of misschien heb jij een andere rol als service medewerkers. Hoe ben jij vanuit jouw rol een visitekaartje voor je organisatie en wordt de klantgerichtheid en klanttevredenheid verhoogt?

ISA heeft een in-house visie ontwikkeld voor klantgerichtheid. Deze is speciaal toegeschreven op servicemonteurs, service engineers, technisch specialisten en andere service medewerkers. Een klantgerichte servicemedewerker voldoet en werkt wat ons betreft aan de volgende 4 kernprincipes.

ATTITUDE: Focus je op de klant. Zorg voor een houding die gefocust is op de klant.
KENNIS: Wees bewust van de MOT’s (Moments of Truth). Service verlenen is het signaleren van ‘de Momenten van de Waarheid’ in de klant-leverancier relatie. Hoe tover je een tevreden klant om in een actieve ambassadeur (Net Promotor)?
VAARDIGHEDEN: Beïnvloed bewust positief Jij beïnvloedt middels houding en gedrag. Beïnvloeden vraagt om vaardigheid. Zeker als je hier bewust mee wilt omgaan.
OVERTUIGINGEN: Geloof in je organisatie, product/dienst en… vergeet vooral niet in jezelf te geloven, de basis voor service excellence.

Streef jij ook naar service excellence en wil je meer weten?
Wil je nog meer groeien in jouw rol als succesvolle klantgerichte service medewerker?

Schrijf je in en kom naar de workshop op 25 februari of 14 mei!

 

Datum, plaats en locatie:
Deze workshop wordt 2 keer gegeven:
Dinsdag 25 februari 2020 | 12:00 uur – 16:30 uur

Donderdag 14 mei, 2020 | 12:00 uur – 16:30 uur

bij FHI, Leusderend 12, 3830 AK Leusden

Spreker
Fré Boels van ISA Training & Coaching

T: (033) 433 24 00 | W: www.isatraining.nl | E: info@isatraining.nl

De workshop wordt geleid door Fré Boels van ISA Training & Coaching B.V. Een gespecialiseerd trainingsbureau op het gebied van service, klantgerichtheid, sales en management. Net als FHI gevestigd op Landgoed Leusderend.

Fré is een eigenzinnige, nieuwsgierige trainer met een achtergrond in de sport. Met 10 jaar trainers ervaring op het gebied van sales, communicatie en persoonlijke effectiviteit is hij kortgeleden toegevoegd aan het ISA-team. Fré gelooft dat elk mens vanuit zijn of haar eigen uniekheid verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen ontwikkeling en groei. “Als je echt iets wilt, moet je het zelf gaan halen en als je iets graag genoeg wilt dan lukt het je!” Als mens en als trainer brengt hij positieve energie, een frisse blik en een gezonde dosis humor.