FAQ rondom uitstel WoTS – Exposanten

 

  1. Ik heb mij ingeschreven voor WoTS 2020. Hoe gaat het nu verder met de facturatie?
    De factuur voor deelname aan WoTS 2020 is nog niet verzonden. De facturatie wordt ook opgeschoven naar een later moment in 2021. Dit moment is gekoppeld aan de nieuwe datum en invulling van de beurs.

  2. Ik heb mij ingeschreven voor WoTS 2020, maar weet nog niet of ik wil deelnemen in 2021, kan ik mijn inschrijving kosteloos annuleren?
    Ja, u kunt uw deelname WoTS 2020 kosteloos annuleren. Zodra de datum en invulling van de beurs in 2021 bekend zijn, informeert de beursorganisatie u opnieuw. Wanneer u op dat moment besluit uw deelname gestand te doen, dan zal de betalingsregeling voor annuleringen zoals opgenomen in de deelnamevoorwaarden weer gaan gelden.

  3. Ik heb mij ingeschreven voor WoTS 2020, maar wil misschien mijn inschrijving wijzigen (bijv. het aantal m2 of type standbouw). Hoe gaat dit in zijn werk?
    Dat is mogelijk door middel een e-mail te sturen naar: info@wots.nl. Uw oude inschrijving passen wij aan en er worden geen annuleringskosten in rekening gebracht. Op het moment dat de inschrijving voor WoTS/IP 2021 wordt (her)opend, dan wordt u gevraagd uw (hernieuwde) inschrijving gestand te doen.

  4. Ik was voornemens een innovatie in te dienen voor de TechAward WoTS/IP 2020. Gaat dit project ook in 2021 door?
    Het project is (tijdelijk) stil gezet. U wordt geïnformeerd over de status van het project en het moment waarop het weer mogelijk is om innovaties in te dienen.

  5. Ik heb mij ingeschreven om deel te nemen aan een gezamenlijk georganiseerd Gaat dit in 2021 ook door, zoals gepland?
    Dit zijn wij aan het onderzoeken. Zodra de invulling van de beurs in 2021 bekend is, informeren wij u hier individueel over.

  6. Ik heb geen toegang meer tot RegResult, klopt dat?
    Ja dat klopt. Deze wordt te zijner tijd weer opengesteld. Zodra er meer bekend is over de verdere ontwikkelingen informeert de beursorganisatie hierover.

  7. Blijft mijn exposantenprofiel op wots.nl actief?
    Ja, deze blijft actief, tenzij u uw deelname besluit te annuleren.

  8. Zal de WoTS 2021 wederom in de Jaarbeurs plaats gaan vinden?
    De datum is verplaatst. In samenwerking met de Jaarbeurs onderzoeken we de opties voor tweede helft 2021.

  9. Ik heb mij ingeschreven voor WoTS 2020. Behoud ik mijn boeking en plaats op de beursvloer voor WoTS 2021?
    In samenspraak met onze partners bekijken we naar de meest geschikte mogelijkheden voor WoTS/IP in het najaar 2021.

  10. Wijzigt er nog iets aan het concept van WoTS?
    In samenspraak met onze partners bekijken we naar de meest geschikte mogelijkheden voor WoTS/IP in het najaar 2021.

WOTS Partners