Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als marketeer bij FHI ben je verantwoordelijk voor het plannen, opstellen (ism met communicatie collega’s) en uitvoeren van e-mailcampagnes die onze leden en externe doelgroepen effectief bereiken. Jij zorgt voor de continuïteit en consistentie in de boodschap, en werkt nauw samen met verschillende teams binnen FHI. Je gebruikt je diepgaande kennis over emailmarketing en segmentatie om onze marketing- en communicatieprocessen te optimaliseren. Wij werken met marketing automation tool: HubSpot.
Je belangrijkste taken:
- Plannen en in kaart brengen van communicatie (via email, social media, website)
- Beheren van e-mailcampagnes: van planning tot uitvoering via HubSpot.
- Segmenteren en analyseren van doelgroepen voor gepersonaliseerde e-mails.
- Testen en optimaliseren van campagnes om prestaties te verbeteren.
- Monitoren van resultaten zoals open rates, click-through rates en conversies.
- Analyseren van data uit HubSpot en het doen van aanbevelingen voor verbetering.
- Beheren en analyseren van LinkedIn-kanalen en zorgen voor meer zichtbaarheid.
- Actief bijdragen aan de doorontwikkeling van HubSpot binnen de organisatie.