Ben jij een gedreven en resultaatgerichte marketeer die het verschil maakt met data-gedreven campagnes? Wil je werken in een dynamische omgeving waar technologie centraal staat en om de communicatie naar een hoger niveau te tillen? Dan is deze rol bij FHI iets voor jou!

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?

Als marketeer bij FHI ben je verantwoordelijk voor het plannen, opstellen (ism met communicatie collega’s) en uitvoeren van e-mailcampagnes die onze leden en externe doelgroepen effectief bereiken. Jij zorgt voor de continuïteit en consistentie in de boodschap, en werkt nauw samen met verschillende teams binnen FHI. Je gebruikt je diepgaande kennis over emailmarketing en segmentatie om onze marketing- en communicatieprocessen te optimaliseren. Wij werken met marketing automation tool: HubSpot.

Je belangrijkste taken:

  • Plannen en in kaart brengen van communicatie (via email, social media, website)
  • Beheren van e-mailcampagnes: van planning tot uitvoering via HubSpot.
  • Segmenteren en analyseren van doelgroepen voor gepersonaliseerde e-mails.
  • Testen en optimaliseren van campagnes om prestaties te verbeteren.
  • Monitoren van resultaten zoals open rates, click-through rates en conversies.
  • Analyseren van data uit HubSpot en het doen van aanbevelingen voor verbetering.
  • Beheren en analyseren van LinkedIn-kanalen en zorgen voor meer zichtbaarheid.
  • Actief bijdragen aan de doorontwikkeling van HubSpot binnen de organisatie.

 

Jouw kwaliteiten:

Wat neem jij mee?

  • Ervaring met e-mailmarketingtools, bij voorkeur HubSpot.
  • Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om gegevens te vertalen naar concrete verbeteringen.
  • Ervaring met projectmanagement en het beheren van meerdere campagnes tegelijk.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Een resultaatgerichte instelling en de drive om meetbare doelen te behalen.

Wat biedt FHI?

Afwisselend en uitdagend werk in een professionele werkomgeving met een jong team en met veel ruimte voor eigen initiatieven. Bij FHI staat plezier in je werk en persoonlijke ontwikkeling centraal. Je werkt in een team van betrokken collega’s met een informele werksfeer. Afhankelijk van jouw ervaring en opleiding ligt de salarisindicatie tussen de €2.600,- en 3.200 euro bruto per maand (o.b.v. 40 uur).

  • 25 vakantiedagen + 4 collectieve vrije dagen
  • 8% vakantietoeslag
  • een collectieve pensioenregeling
  • een smartphone en een laptop

Waarom werken bij FHI?

Bij FHI krijg je de kans om te werken in een vooruitstrevende organisatie die technologie en communicatie combineert om professionals te verbinden en te inspireren. Je werkt samen met gedreven collega’s en hebt volop ruimte om je vaardigheden te ontwikkelen en het verschil te maken. Bij FHI staan we voor praktische oplossingen, kennisdeling en het creëren van waardevolle verbindingen voor onze leden.

Klaar om het verschil te maken?

Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met Josephine Faber, Marketing & Communicatie Manager josephine.faber@fhi.nl.

Solliciteer via onderstaand formulier, of mail naar Marina van den Berg, HRM (marina@fhi.nl).

We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Over FHI

 

Solliciteer direct!

Naam(Vereist)
E-mail(Vereist)
Wij zijn benieuwd op welke vacature jouw oog is gevallen!
Max. bestandsgrootte: 20 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
FHI, federatie van technologiebranches
en_GBEnglish (UK)