Welkom in jouw persoonlijke FHI-omgeving!

In deze omgeving beheer je alles rondom de online functionaliteiten van jouw lidmaatschap. Je kunt nieuws en vacatures plaatsen, documenten downloaden, en je profiel zichtbaar maken voor de branche. In deze handleiding lees je stap voor stap hoe je optimaal gebruikmaakt van jouw ledenprofiel. Voor vragen kun je altijd mailen naar digitaleservice@fhi.nl

De Homepage

Vanaf de homepage navigeer je eenvoudig naar alle onderdelen van jouw profiel. In deze handleiding behandelen we de functie van elke button. Ben je opzoek naar iets specifieks? Sla dan gerust de andere onderdelen over.

Ledenprofiel

Als FHI-lid kun je jouw profiel extra aantrekkelijk maken.

  • Vul alle velden in met de bedrijfsgegevens.
  • Omschrijf jouw organisatie zo uitgebreid je wilt en maak gebruik van relevant beeldmateriaal (max 10.000 karakters).
  • Voeg een YouTube-video toe om je bedrijf of producten te presenteren. Deze video wordt direct afgespeeld op de pagina. Let op: alleen YouTube-links worden ondersteund in dit veld.
  • Heb je op je eigen site een RSS-feed? Voeg deze dan toe aan je profiel. Nieuwsberichten die via de feed worden geplaatst, verschijnen automatisch ook op je FHI-profiel.

Let op: vul ook het veld E-mailadres (formulier) in. Dit e-mailadres genereert het contactformulier op het profiel. Zo kunnen bezoekers van jouw profiel direct contact met jou opnemen.

Evenement-, of Secretariaatprofiel

Het evenementenprofiel en secretariaatsprofiel werken op dezelfde manier.

1. Klik op “Evenement profiel” of “Secretariaat profiel”.
2. Klik op “Profiel bewerken” om gegevens aan te passen.
3. Of ga via de link naar de homepage van het evenement of secretariaat.

Let op: vul ook het veld E-mailadres (formulier) in. Dit e-mailadres genereert het contactformulier op het profiel. Zo kunnen bezoekers van jouw profiel direct contact met jou opnemen.

Nieuws plaatsen

  1. Ga naar de nieuwspagina en klik op “Creëer Artikel” (rechtsboven).
  2. Kies de website waar je het artikel wil publiceren, zorg dat het artikel relevant is voor de doelgroep.
  3. Selecteer de categorie en het thema
  4. Schrijf het artikel en kies de datum en tijd waarop het artikel gepubliceerd wordt

Om je artikel beter vindbaar te maken via Google, kun je gebruikmaken van SEO (Search Engine Optimization):

  • Voeg een titel en korte omschrijving toe.
  • Gebruik trefwoorden waarop je gevonden wilt worden.
  • Voeg een canonical URL toe als je het artikel eerder op je eigen site hebt geplaatst. Zo voorkom je dat het wordt gezien als copyright door Google.

Vacatures plaatsen

Als FHI-lid heb je de mogelijkheid om vacature te plaatsen op onze vacaturebank.

  1. Klik op het kopje “Vacatures”* op de homepage of via het tabblad aan de linkerzijde.
  2. Klik op “Creëer Vacature” (rechtsboven).
  3. Vul de functietitel, beschrijving, locatie en aantal uren in.

De vacature blijft zes weken online staan en verdwijnt daarna automatisch. Je kunt de vacature daarna eenvoudig herpubliceren zonder opnieuw alle informatie in te voeren.

 

*Alleen beschikbaar voor FHI-leden

Onderzoeken

Via het onderdeel “Onderzoek”* kun je meedoen aan brancheonderzoeken van FHI. Met jouw input help je om een actueel beeld van de markt te schetsen. Hoe meer bedrijven deelnemen, hoe representatiever de resultaten, dus twijfel niet over je deelname wanneer er onderzoeken openstaan.

*Alleen beschikbaar voor FHI-leden

Documenten

Als FHI-lid vindt je onder het tablad “Documenten”* belangrijke documenten voor jouw bedrijf. Je kunt deze hier direct downloaden of opvragen. Sommige documenten bevatten vertrouwelijke informatie. In dat geval worden ze gedeeld met de hoofdcontactpersoon van jouw organisatie wanneer ze worden opgevraagd.

 

*Alleen beschikbaar voor FHI-leden

Vragen?

Heb je na het lezen van deze handleiding nog vragen? Stuur dan een e-mail naar digitaleservice@fhi.nl

FHI, federatie van technologiebranches
en_GBEnglish (UK)