Ding ook mee naar de Marketing Communicatie Cup, en doe bij een volgende editie van LabNL mee tegen een gereduceerd tarief. Het concept is wellicht bekend van de WoTS, de opzet is als volgt:
U kunt uw bezoeker uitnodigen via uw persoonlijke registratielink of code.
De exposant die relatief de meeste bezoekers werft en daadwerkelijk ontvangt op de beursvloer, wint de Marketing Communicatie Cup.
De prijzen:
1e prijs: 60 % korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL
2e prijs: 30 % korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL
3e prijs: 10% korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL
Het reglement:
- Exposanten die 50 bezoekers of meer werven, maken kans op het winnen van de Marketing Communicatie Cup.
- Deze hoofdprijs wordt verdeeld over drie winnaars.
- Het meten voor de hoofdprijs gaat op basis van het aantal bezoekers dat daadwerkelijk naar de beurs komt.
- Daarnaast ontvangt elke deelnemer (met uitzondering van de drie winnaars), waarvan 40 bezoekers die zich via deze exposant hebben geregistreerd de beurs bezoeken, een mooie kist wijn.
Top 10
De actuele top 10 van dit moment: