Het product of dienst dat je hebt en verkoopt staat als een huis. Iedereen mag het weten, maar hoe vermarkt je nu je product of dienst? Wie zijn jouw klanten en hoe kun je contact leggen en houden?
In het vermarkten is klantenbinding een belangrijk element. Waarom eigenlijk is dit zo belangrijk en hoe kan dit voor jou gaan werken? Is klantenbinding een middel of een interne bedrijfscultuur?
Bekijk de sessie van maandag 9 mei terug:
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde bedrijven

Kago Electronics BV
Kago Electronics BV ontwikkelt en fabriceert printplaten voor industriële systemen. Flexibiliteit en efficiëntie kenmerken ons. Met onze jarenlange expertise en kennis van de laatste ontwikkelingen op de elektronicamarkt, voegen wij…


Carltech
Carltech BV is gespecialiseerd in instrumenten voor gasanalyse en bijbehorende monstername en -conditionering. Wij vertegenwoordigen een aantal gerenommeerde namen op dit gebied, zoals Odalog, Madur en Edinburgh Instruments. Daarnaast bieden…