Wervingsoffensief voor E&A en LabNL is ingezet

Wervingsoffensief voor E&A en LabNL is ingezet Door: FHI, Federatie van Technologie Branches

Het offensief om zoveel mogelijk bezoekers te werven voor LabNL 2023 en Electronics & Applications 2023 is ingezet. Voor E&A hebben zich tot nu toe 425 bezoekers geregistreerd. Bij LabNL ligt het aantal aangemelde bezoekers op 210.

Als exposant zijn er diverse tools voorhanden om het beursbezoek te vergroten. Zo kun je met behulp van LinkedIn jouw (potentiële) klanten uitnodigen voor een bezoek aan LabNL of E&A. Inschrijven als bezoeker is kosteloos. Nodig je eigen klanten en relaties uit! Dat kan persoonlijk in een gesprek, per brief, mailing of via de socials. Gebruik voor het benaderen van jouw doelgroep de unieke bezoekersregistratielink.

Exposanten kunnen ook gebruikmaken van de banners voor E&A en LabNL. Bovendien is het mogelijk om zelf nieuwsberichten en/of productnieuws online te plaatsen. Daarnaast kan je ook jouw bedrijfsinformatie aanpassen en aanvullen. En elk geplaatst nieuwsbericht is uiteraard weer te delen via LinkedIn.

Tijdens beide beurzen zal ook de Marketing Communicatie Cup worden uitgereikt. Deze beker gaat naar de exposant die de meeste bezoekers heeft weten te werven. Opnieuw is het daarbij belangrijk om jouw unieke bezoekersregistratielink te gebruiken.