Informatie deelname Digitaal Gebouw van de Toekomst

Thema’s

Tijdens de conferentie kan je als exposant niet alleen contacten leggen met (potentiële) klanten en je profileren, ook kennisoverdracht vormt een belangrijk element. Het lezingenprogramma zal zich richten op drie hoofdthema’s: duurzaamheid, digitalisering en veiligheid. De mens centraal zal als een rode draad door de onderwerpen lopen.

De succesvolle formule van de conferentie “Digitaal Gebouw van de Toekomst” geeft de exposanten de mogelijkheid  om zich op één dag te presenteren aan rond de 200 bezoekers. Door de jaren heen heeft de conferentie “Digitaal Gebouw van de Toekomst” zich ontwikkeld tot HET platform voor Gebouwautomatisering.

Doelgroep

Met de vernieuwde conferentie wil de brancheorganisatie voor Gebouw Automatisering een brede doelgroep aanspreken. Denk aan facilitair managers, vastgoed eigenaren, investeerders, gebouweigenaren en projectontwikkelaars. Maar ook IT-specialisten, huurders en gebruikers van gebouwen, adviesbureaus en installateurs vallen onder de doelgroep.

Waarom deelnemen?

Tijdens de conferentie is het de bedoeling, doormiddel van specifieke markt en branche gerichte programmaonderdelen, met elkaar in gesprek te gaan over de hedendaagse uitdagingen.

De bezoekers zijn zowel leden van de brancheorganisatie voor Gebouwautomatisering, overige aanbieders van Gebouwautomatisering en eindgebruikers. Deze gespreken zullen unieke leads en inzichten creëren in de doelgroep en meerwaarde voor de deelnemende organisaties betekenen. De lijst met bezoekers is na afloop van het event beschikbaar voor exposanten van de conferentie Digitaal Gebouw van de Toekomst.

De brancheorganisatie stelt gezamenlijk met de leden en het bestuur het programma samen, hiermee wordt de kwaliteit van het programma geborgd. Ook jouw organisatie kan exposeren te midden van andere toonaangevende bedrijven in technologie voor de gebouwde omgeving. Ook als je geen lid bent van de Nederlandse brancheorganisatie voor Gebouw Automatisering kan je bedrijf deelnemen aan de conferentie Digitaal Gebouw van de Toekomst. Leden van FHI ontvangen korting op het bedrag van deelname aan de conferentie Digitaal Gebouw van de Toekomst.

Deelname als exposant:

FHI-ledenprijs € 2100,-  Niet-ledenprijs € 2800,- excl. BTW

  • Deelname met maximaal 4 personen
  • Table-top in conferentieruimte
  • Vermelding naam en logo in nieuwsbrieven, nieuws plaatsen op de event website en vermelding in mails/LinkedIn.
  • Volledige bezoekersdatabase incl. emailadres (na afloop). Mits akkoord gegeven voor de bezoeker.
  • Onbeperkt aantal relatiekaarten

Je kan je hier aanmelden voor deelname of als je meer informatie over deelname wilt, neem dan gerust contact met ons op.

Sponsors

Naast het feit dat je aanwezig kan zijn als exposant bieden we ook de mogelijkheid om het event te sponseren. Je hebt dan geen stand tijdens het event, maar kan wel van bepaalde zaken profiteren. Hieronder de drie mogelijkheden:

Brons €400,-

  • Logo vermelding tijdens het event
  • Logo vermelding op de website
  • 1 toegangskaartje
  • Naam en logo worden 1 maal meegenomen in een LinkedIn post

Zilver €800,-

  • Logo vermelding tijdens het event
  • Naam, logo en profiel op de website om items zelf te plaatsen
  • 2 toegangskaartjes
  • Naam en logo worden 1 maal meegenomen in een LinkedIn post

Goud €1200,-

  • Logo vermelding tijdens het event
  • Logo vermelding vooraf de key-note presentatie
  • Naam, logo en profiel op de website om items zelf te plaatsen
  • 3 toegangskaartjes

Doelgroep conferentie “Digitaal Gebouw van de Toekomst”

  1. Gebouweigenaren
  2. Huurders van utiliteitsgebouwen
  3. Investeerders
  4. Projectontwikkelaars
  5. Facilitair managers
  6. Eindgebruikers

De doelgroep van de conferentie is op zoek naar informatie over een gebouw op basis van slimme technologie, waarbij de doelgroep over het algemeen niet geïnteresseerd is in de techniek maar in de voordelen en mogelijkheden van een technologisch gebouw. Denk aan efficiencyvoordelen en besparing door middel van technologie in een slim gebouw.

De doelgroep wordt in het programma en door de organisaties op de informatiemarkt door middel van voorbeelden meegenomen in het proces van een technologisch slim gebouw. Bezoekers worden gewezen op zaken waar rekening mee moet worden gehouden wanneer het gaat om een technologisch slim gebouw in ontwerpfase, bouwfase en gebruiksfase.

Welke voordelen kunnen er gehaald worden uit het koppelen van systemen en het bij elkaar brengen van data uit gebouwbeheersystemen? Het delen van kennis van de nieuwste ontwikkelingen, producten en mogelijkheden tot het koppelen van technieken en systemen is buitengewoon  interessant voor de doelgroep en zorgt voor meer draagvlak.

 

en_GBEnglish (UK)