Maak je bedrijf relevant als werkgever bij GenZ
Ontdek hoe je jouw bedrijf kunt positioneren als een aantrekkelijke werkgever voor Generatie Z tijdens deze keynote door Sven Boelpaep & Kenny Timmermans van het reclamebureau Done by Friday.
Zij delen waardevolle inzichten over het afstemmen van vacatures op de verwachtingen en behoeften van de jongste generatie op onze arbeidsmarkt.
Generatie Z stelt unieke eisen aan werkgevers, wat vaak tot spanningen leidt. Bovendien zijn ze visueel ingesteld en zeer actief op sociale media, waardoor traditionele wervingsmethoden niet meer volstaan.
“In deze keynote tonen we hoe bedrijven zich digitaal kunnen profileren om deze doelgroep aan te trekken. We delen praktische tips om vacatures aantrekkelijker te maken met visuele en impactvolle content.”
Sven Boelpaep (Strategisch Directeur bij Done by Friday).
“Deze sessie is ideaal voor iedereen die klaar is om een verfrissende en effectieve wervingsaanpak te ontwikkelen, specifiek gericht op Generatie Z.”
Kenny Timmermans (Creatief Directeur bij Done by Friday).