Ding ook mee naar de Marketing Communicatie Cup en doe bij een volgende editie van LabNL mee tegen een gereduceerd tarief. De opzet is als volgt:

  • Nodig uw klanten en relaties uit via uw persoonlijke registratielink of code.
  • De exposant die relatief de meeste bezoekers werft en ook daadwerkelijk ontvangt op de beursvloer, wint de Marketing Communicatie Cup.
  • Deze hoofdprijs wordt verdeeld over drie winnaars.
  • Exposanten die 50 bezoekers of meer werven, maken kans op het winnen van de Marketing Communicatie Cup. De prijzen:
    1e prijs: 60 % korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL
    2e prijs: 30% korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL
    3e prijs: 10% korting op het deelnametarief van de volgende editie van LabNL

    De meting voor de hoofdprijs gaat op basis van het aantal bezoekers dat daadwerkelijk naar de beurs komt. Daarnaast ontvangt elke deelnemer (met uitzondering van de drie winnaars), waarvan 40 bezoekers die zich via deze exposant hebben geregistreerd de beurs bezoeken, een mooie kist wijn.

    Lees alles over de Marketing Communicatie Cup op onze website.

    Gerelateerde bedrijven

    FHI, federatie van technologiebranches
    en_GBEnglish (UK)