Er wordt veel mogelijk in het voorjaar van 2022

Er wordt veel mogelijk in het voorjaar van 2022 Door: FHI, Federatie van Technologie Branches

Los van de vorm (fysiek, hybride of online) zijn het bestuur en de werkgroepen aan de slag geweest met de activiteiten in het voorjaar van 2022. Er is focus gelegd op verschillende doelgroepen, die relevant zijn voor leden. De branche slaat met de activiteiten aan op de actuele thema’s: duurzaamheid, digitalisering, veiligheid & cybersecurity, de mens centraal en onderwijs & arbeid. Daarmee revitaliseren we de opbouw van communities. Dat is juist nu van groot belang. Strategische thema’s worden in bijeenkomsten en online content op een praktische manier toegankelijk gemaakt.

Een greep uit de onderwerpen voor bijeenkomsten 2022 :

  • Maart =  Huidige aanbesteding regels staan innovatie in de weg (vervolg van 12 okt21 sessie)
  • April = Platform based ecosystems : een ontdekkingsreis
  • Mei =  Energietransitie – Duurzaamheid
  • Juni =  De zoektocht naar deskundigheid in de gebouwde omgeving. 

Check regelmatig de FHI website voor de meest actuele agenda.    

Het zal voor iedereen duidelijk zijn, dat bij eigenaren/investeerders andere zaken spelen dan bij zorggebouwen. In sommige gevallen kan een thema relevant zijn voor meerdere professionals uit verschillende doelgroepen. Dat geldt bijvoorbeeld voor digitalisering en cyber security.

Bij een specifieke focus zal de branche ook samenwerken met de externe partners en worden selecties uit de bezoekersdatabase gemaakt, om die partijen ook uit te nodigen voor die specifieke activiteit.

In de andere branches van FHI worden (circa twintig) events georganiseerd, die heel interessant kunnen zijn voor leden van de branche Gebouw Automatisering. Denk hierbij aan Energy Storage, Industrial Ethernet en Lab Automation. Wij zullen u in 2022 ook meer op de hoogte houden van de events van de andere branches.

In het afgelopen jaar is sterk gewerkt aan de integratie van alle databases, om de marketing automation in 2022 sterk te gaan benutten. Alle leden kunnen een bedrijfsprofiel aanmaken zodat zij ook zelf content op de site van de FHI kunnen plaatsten. Hiermee kunt u de   vindbaarheid van u bedrijf vergroten omdat FHI hoog scoort in de Google ranking en zo extra traffic op uw eigen website creëren.

Vanaf het voorjaar van 2022 zal de neutrale deskundigheid (van leden en activiteiten van de branche) gedeeld worden met de bij de inhoud passende doelgroepen. De redactie van het nieuws wordt door FHI gedaan..