Cloudgebaseerde service-expertise voor de digitale transformatie in gebouwbeheer: Het nieuwe SAUTER klantenportaal biedt meer efficiëntie en verbeterde transparantie voor gebouw- en assetmanagers.

Het IoT en digitale diensten worden gebruikt om “slimme gebouwen” te creëren. Ze bieden toegang tot gebouwgegevens vanaf elke locatie, automatische waarschuwingen bij afwijkingen in de werking en intelligente opties voor bediening op afstand. Het nieuwe Customer Portal draagt bij aan een belangrijke mijlpaal in de digitale evolutie van de diensten van SAUTER.

Communicatieplatform tussen SAUTER service en klanten

Vanaf nu zal de Customer Portal asset- en servicemanagers voorzien van alle informatie over contracten, onderhoud, servicefacturen en andere werkzaamheden die in servicecontracten zijn afgesproken, alles op één centrale plek. Persoonlijke contactpersonen bij storingen, statusinformatie over onderhoudswerkzaamheden en suggesties voor het optimaliseren van de werking zijn beschikbaar via het dashboard. Dit maakt het beheren van gebouwen en eigendommen aanzienlijk eenvoudiger. Gebouw- en assetmanagers ontvangen geconsolideerde informatie die leidt tot effectiever gebouwbeheer, met een overzicht van kosten, verbeterd risicomanagement en grotere transparantie. Het klantenportaal dient daarmee als een informatie- en communicatieplatform tussen de SAUTER-serviceteams en hun klanten.

Toegang op afstand en overzicht van de werking

Daarnaast biedt de Customer Portal  een overzicht van informatie over comfort en benutting van ruimtes in het gebouw, over energieverbruik en de bijbehorende kosten, evenals operationele informatie over technische systemen. De constante beschikbaarheid van KPI’s, datavisualisatiegrafieken en alarmen voor gedefinieerde gebouwen stelt gebruikers van het klantenportaal in staat snel te reageren op afwijkingen van de normale werking en gebruik te maken van geïntegreerde opties voor toegang op afstand. Dit vereenvoudigt niet alleen de processen van gebouwbeheer, maar optimaliseert ook het comfort van ruimtes en de beschikbaarheid van systemen.

Alle informatie, systeemdocumenten, contracten en facturen worden samengebracht in één enkel portaal en beschikbaar gesteld via de SAUTER Cloud.

De Customer Portal maakt deel uit van de op maat gemaakte, cloudgebaseerde servicepakketten van de SAUTER-verkooporganisaties. Hun service-expertise stelt klanten in staat de gebouwkosten te verlagen, de aantrekkelijkheid voor eindgebruikers te vergroten en de waarde van hun eigendommen te verhogen. Get in touch with our sales department.

Download media release

 

Over SAUTER

Nieuwbouw, renovatie of gebouwbeheer. SAUTER is uw betrouwbare partner voor duurzaamheid, operationele veiligheid en comfort van vastgoed. Met onze intelligente oplossingen voor gebouwbeheer, kamerautomatisering en technisch facilitair management beschermen we uw investering en ondersteunen we u bij het behalen van uw ESG-doelstellingen. Wij creëren duurzame omgevingen. Sinds 1910.

De SAUTER Groep

  • Mondiaal bedrijf met hoofdkantoor in Basel, Zwitserland
  • Technologieleider op het gebied van gebouwautomatisering, systeemintegratie en gebouwtechniek
  • Focus: maximale energie-efficiëntie en duurzaamheid
  • Doel: investerings- en operationele veiligheid gedurende de gehele levenscyclus van het gebouw
  • Lid van de BACnet Interest Group (BIG-EU)BACnet InternationalEnOcean Alliance en bac

The post Nieuwe klantenportaal breidt digitale servicepakketten van SAUTER uit appeared first on SAUTER Nederland.

Bron: https://www.sauter-controls.nl/new-customer-portal/

FHI, federatie van technologiebranches
en_GBEnglish (UK)