Update FHI Digitale Service

Update FHI Digitale Service Door: FHI

Het platform Digitale Service is ontstaan vanuit de wens om onze leden te helpen met online profilering. Fhi.nl is een drukbezochte site en helpt samen met aangesloten sites voor een versterking van de sites van alle leden. Berichten die via fhi.nl online worden geplaatst, zijn goed zichtbaar in zoekmachines. Dit komt doordat zoekmachines fhi.nl in veel gevallen vaker zullen scannen dan uw eigen website.

Onlangs is naast de branchesites en de eventsites ook de site van WoTS toegevoegd aan fhi.nl. U kunt de site bezoeken via fhi.nl/wots. Deze toevoeging maakt het platform fhi.nl nog sterker!

Wilt u het testen? Plaats dan een nieuwsbericht op uw eigen site én op de fhi site. Met Google Alerts kunt u automatische meldingen ontvangen over onderwerpen waarin u geïnteresseerd bent. Stel uw zoektermen in op het geplaatste artikel en wacht af van welke site het eerst de melding binnenkomt.

 

FHI marktonderzoeken

FHI voert ten behoeve van de leden diverse marktonderzoeken uit zodat leden weten hoe de markt zich ontwikkelt en welke trends er spelen. Binnenkort wordt het eerste onderzoek via FHI Digitale Service uitgezet. Daarmee zijn Excelsheets niet langer nodig! Dit eerste onderzoek is de economische barometer. Met de economische barometer willen we een globaal beeld schetsen van de huidige marktsituatie binnen onze branches. Zorg alvast dat u kunt inloggen op FHI Digitale Service zodat ook u kunt deelnemen!

Klik hier voor meer informatie over de FHI marktonderzoeken.

 

Upgrade van onze bezoekerswerving

Onlangs zijn we een pilot gestart om de marketing voor bezoekerswerving te automatiseren en te optimaliseren. Op korte termijn willen we hiermee meer verkeer naar onze sites genereren, de vindbaarheid verhogen en uiteindelijk dé leadgenerator worden voor de FHI-leden. Zorg daarom dat uw profiel actueel is!

Klik op de link voor meer informatie over FHI Digitale Service.