IXON B.V.

IXON: Toekomstbestendige serviceoplossingen voor machinebouwers
Machinebouwers willen hun service uitbreiden en professionaliseren Ze erkennen steeds meer het belang van het uitbreiden en professionaliseren van hun serviceaanbod. Service is essentieel geworden voor het genereren van extra inkomsten, het waarborgen van duurzame groei en het concurrerend blijven in een dynamische markt.
Het besef dat service naar een hoger niveau moet worden getild, vloeit voort uit een aantal factoren die van invloed zijn op de maakindustrie.
Machines worden steeds complexer, klanten verwachten proactieve en datagestuurde service, de inkomsten uit de verkoop van machines zijn sterk afhankelijk van economische schommelingen, er is een tekort aan arbeidskrachten en er bestaat een risico dat waardevolle kennis verloren gaat wanneer werknemers vertrekken.
IXON biedt machinebouwers de tools om belangrijke service-uitdagingen te overwinnen
Het bieden van een hoger serviceniveau brengt een aantal uitdagingen met zich mee, zoals het waarborgen van cybersecurity, het integreren van nieuwe tools in bestaande IT-systemen, het verkrijgen van toegang tot en analyseren van machinedata, het samenwerken met klanten en het flexibel blijven voor toekomstige groei. Om aan deze eisen te voldoen, biedt IXON toekomstbestendige serviceoplossingen die speciaal zijn ontworpen voor machinebouwers.
De uitgebreide reeks tools van IXON, waaronder remote access, edge gateways, data dashboards en klanteportalen, biedt machinebouwers de mogelijkheid om service te leveren die aansluit bij de eisen van hun klanten.
Contact
