Werken bij FHI

FHI heeft op dit moment twee vacatures:

 

 


Ben jij sterk in marketing en het organiseren van evenementen? Spreekt technologie jou aan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Voor de branche Industriële Automatisering zoekt FHI op korte termijn een enthousiaste

 

Projectmanager Marketing en Communicatie

(32 – 36 uur)

 

De branche Industriële Automatisering telt ruim 200 aangesloten lidbedrijven. Als branchevereniging brengen wij leden en (potentiële) klanten, zowel fysiek als online bij elkaar door de inzet van collectieve marketing.

Dit doen we met de inzet van verschillende instrumenten zoals bijeenkomsten met leden, evenementen aan de hand van verschillende thema’s, de vakbeurs World of Technology & Science en diverse online kanalen als online kennisweken en andere kennisplatformen. Aan jou de taak om al deze instrumenten met het team tot een succes te maken. Van idee tot werving, van content creatie tot de werkelijke uitvoering en de opvolging.

Dit ga jij – samen met het team – doen:  

  • organiseren van evenementen, vakbeurzen en bijeenkomsten (fysiek en online)
  • opstellen, uitvoeren en bewaken van projectplannen voor verschillende marketing instrumenten
  • werven en nabellen van exposanten en sprekers voor de verschillende evenementen
  • werven van bezoekers door de inzet van mailingen, LinkedIn campagnes e.d.
  • maken van content voor nieuwsbrieven, de websites en de kennisbank
  • online strategie verder uitbouwen
  • voorbereiden, leiden en notuleren van vergaderingen
  • informatievoorziening en eerste aanspreekpunt voor leden, exposanten, bezoekers en sprekers
  • werven van leden voor de branche
  • activeren van leden voor deelname aan de collectieve mogelijkheden, als het gebruik van het ledenprofiel op fhi.nl
  • netwerk van leden en relaties onderhouden en uitbreiden
  • informeren van leden over brancheontwikkelingen.

Dit ben jij:

  • afgeronde opleiding op MBO+/HBO-niveau (bijvoorbeeld (online) marketing, communicatie of eventmanagement)
  • 2 à 3 jaar relevante werkervaring in een (commerciële) marketingfunctie
  • je bent een proactief organisatie- en coördinatietalent dat zelfstandig werkt en een kei in het onderhouden van relaties
  • je handelt proactief en durft beslissingen te nemen. Je werkt doelgericht en gestructureerd
  • je bent resultaatgericht, gestructureerd, gericht op de belangen van de leden en enthousiasmerend
  • je kunt prioriteiten stellen in een hectische omgeving
  • je hebt ervaring met en vindt het leuk om content te maken in verschillende vormen
  • teksten schrijven en redigeren hoort bij jou
  • social media (voor zakelijk gebruik) kent voor jou geen geheimen, je weet je weg te vinden en maakt daar optimaal gebruik van
  • je hebt affiniteit met en enthousiasme voor technologie
  • kennis van/ervaring met HubSpot is een pre.

FHI biedt:

Een jong team met betrokken, deskundige en energieke collega’s. Afwisselend en uitdagend werk in een professionele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatieven.  De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de inhoud van de functie en afhankelijk van jouw ervaring en opleiding.

Het startsalaris in deze functie bedraagt € 2.660,- (bruto per maand/o.b.v. een werkweek van 40 uur).

Over FHI:

FHI is het uitvoerend bureau van vijf brancheorganisaties voor technologiebedrijven die in de Nederlandse markt actief zijn als aanbieders van industriële elektronica, gebouw automatisering, industriële automatisering, laboratorium technologie en medische technologie.
De activiteiten binnen FHI zijn verdeeld over drie aandachtsgebieden: collectieve marketing, belangenbehartiging en individuele dienstverlening. Binnen deze gebieden organiseert FHI onder meer eigen vakbeurzen, events, ledenbijeenkomsten en diensten.

Het bureau van FHI met 28 medewerkers is gevestigd in Leusden.

Kijk voor meer informatie over FHI op www.fhi.nl / https://fhi.nl/industrieleautomatisering/

Solliciteren?

Stuur je cv met motivatiebrief zo snel mogelijk naar Marina van den Berg, HRM.

 

 


Ben jij sterk in marketing en organiseren?
Spreekt technologie jou aan?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Voor de branche Gebouw Automatisering zoekt FHI op korte termijn een enthousiaste

 

Projectmanager

(36 – 40 uur)

 

De branche Gebouw Automatisering richt zich op de collectieve marketing: het bijeenbrengen van leden en hun (potentiële) klanten.

Dit doen we op verschillende manieren; onder andere door bijeenkomsten met klanten, een event, specifieke werkgroepen, webinars, online bijeenkomsten, content op de site en nieuwsbrieven.

Dit ga jij doen:

  • organiseren van events en bijeenkomsten (fysiek of online)
  • opstellen en bewaken van projectplan en begroting van events, webinars en werkgroepen
  • werven van leden voor de branche
  • werven / nabellen van exposanten en sprekers voor events
  • voorbereiden en leiden van (presenteren) vergaderingen met exposanten/leden
  • eerste aanspreekpunt zijn voor leden, exposanten en bezoekers van events uit de branche
  • informatievoorziening naar leden, exposanten, bezoekers en sprekers (o.a. via het schrijven van (inhoudelijke) content voor nieuwsbrieven en websites en zakelijke social media)
  • activeren leden voor gebruik ledenprofiel en plaatsen nieuws op fhi.nl
  • netwerk van leden en relaties onderhouden en uitbreiden
  • signalen oppikken om nieuwe bijeenkomsten, groepen en events op te starten
  • informeren van leden over brancheontwikkelingen
  • verzorgen van bestanden / mailingen
  • up to date houden van de site en LinkedIn
  • voorbereiden en notuleren van (bestuurs)vergaderingen.

 Dit ben jij:

  • afgeronde opleiding op MBO+/HBO-niveau (bijvoorbeeld (online) marketing, communicatie of eventmanagement)
  • 2 à 3 jaar relevante werkervaring in een (commerciële) marketingfunctie
  • je bent een proactief organisatie- en coördinatietalent dat zelfstandig werkt
  • en een kei in het onderhouden van relaties
  • je handelt proactief en durft beslissingen te nemen. Je werkt doelgericht en gestructureerd
  • je bent resultaatgericht, gestructureerd, gericht op de belangen van de leden en enthousiasmerend
  • je kunt prioriteiten stellen in een hectische omgeving
  • je hebt ervaring met en vindt het leuk om (online) teksten te schrijven en teksten te redigeren
  • social media (voor zakelijk gebruik) kent voor jou geen geheimen, je weet je weg te vinden en maakt daar optimaal gebruik van
  • je hebt affiniteit met en enthousiasme voor technologie
  • kennis van/ervaring met HubSpot is een pre.

FHI biedt:

Een jong team met betrokken, deskundige en energieke collega’s. Afwisselend en uitdagend werk in een professionele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatieven.  De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de inhoud van de functie en afhankelijk van jouw ervaring en opleiding.

Het startsalaris in deze functie bedraagt € 2.660,- (bruto per maand/o.b.v. een werkweek van 40 uur).

Over FHI:

FHI is het uitvoerend bureau van vijf brancheorganisaties voor technologiebedrijven die in de Nederlandse markt actief zijn als aanbieders van industriële elektronica, gebouw automatisering, industriële automatisering, laboratorium technologie en medische technologie.
De activiteiten binnen FHI zijn verdeeld over drie aandachtsgebieden: collectieve marketing, belangenbehartiging en individuele dienstverlening. Binnen deze gebieden organiseert FHI onder meer eigen vakbeurzen, events, ledenbijeenkomsten en diensten.

Het bureau van FHI met 28 medewerkers is gevestigd in Leusden.

Kijk voor meer informatie over FHI op www.fhi.nl / https://fhi.nl/gebouwautomatisering

 

Solliciteren?

Stuur je cv met motivatiebrief zo snel mogelijk naar Marina van den Berg, HRM.