Werken bij FHI

FHI heeft op dit moment 2 vacatures:

 

 


 

Voel jij je helemaal thuis in de online wereld? Hebben online marketingstrategieën geen geheimen voor jou en ben jij supergoed met CRM (met name Hubspot) en CMS systemen?

Wij zoeken een

Online Marketing Specialist (32-36 uur)

die naar het groter geheel van het online platform kijkt, kennis heeft van SEO/SEA/Google Analytics/Hubspot, een goede gesprekspartner is van een partij als Indicia en het kan ‘verkopen’ naar collega’s, leden en klanten van de leden”.

FHI, federatie van technologiebranches, heeft voor haar leden een online platform (‘FHI Digitale Service’) ontwikkeld met als doel dat de leden en de klanten van leden elkaar via dit platform opzoeken en vinden.

Door waardevolle informatie op verschillende manieren via het platform (ruim 30 websites) aan te bieden is het uiteindelijke doel het genereren van kwalitatieve leads voor onze leden: ruim 800 bedrijven in de technologie.

Wat ga je doen?

  • Het verbeteren van het online platform (technische mogelijkheden, interface, AVG) in samenwerking met onze leveranciers
  • Inrichten en actief bijsturen van SEO/SEA/Google Analytics ten behoeve van traffic naar de sites
  • Samenwerken met onze partners van de betreffende systemen
  • Samenwerken met de Klankbordgroep (groep betrokken leden die adviezen geeft)
  • Een schakel zijn tussen deze partijen, leden en collega’s
  • Het onderhouden van en aanspreekpunt zijn van de CRM- en CMS systemen voor collega’s en leveranciers
  • Werven van leden voor het online platform
  • Opstellen en bewaken van projectplannen en budgetten.

Om gebruik te maken van alle mogelijkheden die de technologie je biedt is het belangrijk dat je de rol van data in het geheel begrijpt, b.v. als het gaat om data opbouw, segmentatie en data-flows.
Je werkt daarbij binnen een vastgesteld budget, waarbinnen je voor je eigen projecten beslissingen neemt.
Voor de uitvoering van gespecialiseerde IT-werkzaamheden werken wij nauw samen met een extern bureau, die het platform heeft gebouwd.

Wat wij bieden

  • Bruto maandsalaris (o.b.v. 40 uur) in de salarisschaal van € 2.600 –  € 3.600, afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring
  • Telefoon en laptop
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • 29 vakantiedagen (bij een 40-urige werkweek), waarvan 25 vrij in te vullen
  • Je komt te werken in een platte organisatie met een open en informele cultuur, waarin het prettig werken is
  • Een mooie stap in je carrière binnen online marketing
  • Ervaring opdoen binnen een organisatie in het hart van de technologie
  • De mogelijkheid om veel te leren
  • Veel verantwoordelijkheid en diversiteit in werkzaamheden
  • Werken in een jong team met enthousiaste collega’s.

Wat wij vragen:

  • Minimaal een hbo-diploma (bijvoorbeeld digital marketing of digitale media)
  • Circa vijf jaar relevante werkervaring in digitale marketing
  • Ervaring met en kennis van Google Analytics, Google AdWords, Social Media en SurveyMonkey
  • Ervaring met en kennis van WordPress/HubSpot/online marketing
  • Affiniteit met en enthousiasme voor technologie en verenigingswerk
  • Je vindt het technische stuk van Online Marketing leuk, maar bent niet de die-hard ICT’er.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en CV ter attentie van Marina van den Berg (marina@fhi.nl). Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Linda Bos, adjunct-directeur Beurzen of Marina van den Berg (HRM; marina@fhi.nl); telefoon 033 465 7507.

Over FHI:

FHI is het uitvoerend bureau van vijf brancheorganisaties voor technologiebedrijven die in de Nederlandse markt actief zijn als aanbieders van industriële elektronica, industriële automatisering, gebouwautomatisering laboratorium technologie en medische technologie.
De activiteiten binnen FHI zijn verdeeld over drie aandachtsgebieden: collectieve marketing, belangenbehartiging en individuele dienstverlening. Binnen deze gebieden organiseert FHI onder meer eigen vakbeurzen, events, ledenbijeenkomsten en marktonderzoeken.

Het bureau van FHI met circa 30 medewerkers is gevestigd in Leusden.

Kijk voor meer informatie over FHI op www.fhi.nl

 


 

Ben jij een ster in het van A tot Z organiseren van (online) beursprojecten en ben jij de (inhoudelijke) verbinder die schakelt tussen verschillende marktsegmenten?
Reageer dan nu!

Voor ons beurzenteam zoekt FHI een enthousiaste 

Senior Projectmanager Beurzen (32-36 uur)

voor de organisatie van projecten binnen de binnen de (B2B) technologische vakbeurs World of Technology & Science (WoTS), en Electronics & Applications (E&A), die beide eens in de twee jaar plaatsvinden.

Dit betekent dat jij:

  • (mede en zelfstandig) (online) beursprojecten en seminars binnen het platform WoTS organiseert (o.a. opzetten projectplan, werven van exposanten, bezoekers, sprekers), waarbij je samenwerkt met de beurscommissieleden en projectteamleden
  • vergaderingen met exposanten voorbereidt en leidt
  • projecten van begin tot eind plant en uitvoert
  • projectplannen en budgetten opstelt en bewaakt
  • kansen en ontwikkelingen signaleert in de markt voor activiteiten op de beursvloer
  • informatievoorziening naar leden, exposanten, bezoekers verzorgt (o.a. door het schrijven van content voor nieuwsbrieven, social media en websites)
  • het netwerk van leden en relaties onderhoudt en uitbreidt.

Wie zoeken we?
Je bent een professional in jouw vakgebied. Je werkt resultaatgericht en bent proactief aanwezig. Je vindt het een mooie uitdaging om van zowel fysieke als online projecten een succes te maken. Je bent commercieel slagvaardig en een echte relatiebeheerder/-bouwer. Je hebt technische knowhow (of sterke affiniteit hiermee) en je bent vanzelfsprekend klantgericht. Daarnaast blijf je effectief – ook onder hoge werkdruk – waarbij je proactief handelt en beslissingen durft te nemen.

Daarnaast heb je:

  • een afgeronde opleiding op HBO/WO-niveau (zoals technische bedrijfskunde, marketing, commerciële economie)
  • ruime ervaring met het organiseren van webinars, en het zakelijk inzetten van social media, online marketing, online-platforms, etc.
  • affiniteit met technologie
  • een flexibel, zelfstandig opererend organisatie- en coördinatietalent met aantoonbare ervaring
  • communicatieve en commerciële vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • een groot besef van verantwoordelijkheid
  • resultaatgericht, gestructureerd, gericht op de belangen van de leden en enthousiasmerend.

Wij bieden:

Afwisselend en uitdagend werk in een professionele werkomgeving met een jong team en met ruimte voor eigen initiatieven. De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie en afhankelijk van opleiding en ervaring (salarisschaal: € 2.900 – € 4.050 bruto per maand o.b.v. 40 uur).

Over FHI:

FHI, federatie van technologiebranches, is het uitvoerend bureau van vijf branche-organisaties voor technologiebedrijven die actief zijn als aanbieders van industriële elektronica, gebouw automatisering, industriële automatisering, laboratorium technologie en medische technologie.

De activiteiten van FHI zijn verdeeld over drie aandachtsgebieden: collectieve marketing, belangenbehartiging en individuele dienstverlening. Binnen deze gebieden organiseert FHI onder meer eigen vakbeurzen, events, ledenbijeenkomsten en marktonderzoeken. Het bureau van FHI is gevestigd in Leusden.

Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Marina van den Berg (marina@fhi.nl) of Linda Bos (Linda.bos@fhi.nl), telefoon: 033 465 7507. Kijk voor meer informatie over FHI op www.fhi.nl